05.55!!!!

VAD FAN!!!!!!

vaknar 05.55!!! en lördag!!! när jag kan sova till halv 9!!!

så jäkla typiskt är det! och jag vaknade första gången 04.13 och trodde att klockan var mycket och att det va dags att gå upp....

men satte igång att städa och fixa här hemma ist... nu håller jag på att värma vatten (IGEN) för att kunna diska men tack och lov är det inte lika mycket denna gången!

men jo jag ser när jag knatar runt här att tvättkorgen är full igen... och eftersom jag tvättade upp den helt i veckan så den var tom borde den inte redan kunna vara full, och det ser ju så stökigt ut nät tvättkorgen är full... så tänker för mig själv.. nä fan det är väl bara att sätta igång med den igen då...

men så tänker lilla Frida till en extra gång... det är fan OMÖJLIGT att den ska kunnat bli full på 3 dagar.... så kollar jag en extra gpng och ser att där ligger BARA jonatan och Lovisas kläder.... hmmmm
och sen ser jag attt locket ligger UNDER kläderna och då frågar jag mig själv är det så jävla jobbigt att lyfta på locket och lägga kläderna I korgen där de ska vara eller är det bara det att folk i det här huset är så förbannat jävla lata och vet att JAG gör det om dom inte gör det själva????

har jag blivit någon form av städar-passa upp-köra med-lyfta på locket-morsa här???



Och för att göra det extra tydligt så är den TOM INNUTI!!!!!

STÖRANDE!!=)

fan nu kokar vattnet över med!!! hörs sen!!

puss o kram och ha det skönt i fina vädret!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0