sushi


Idag gick det bra på träningen men mina ben vart så trötta att när jag skulle gå ner för trappan till jobbet så höll benen på att ge vika, det skakade i musklerna och jag fick till o med ta tag i ledstången för att jag inte skulle trilla ihop...
haha det är då man vet att man verkligen tränat ordentligt... SKÖNT!!

jag har nu mera börjat gilla när svetten dryper om mig... och då inte på något sjukt konstigt sätt utan för att jag har jobbat riktigt jäkla hårt då!!

idag har det varit full rulle som alltid nu för tiden och av någon sjuk anledning har jag i flera dagar gått och varit stressad över att jag MÅSTE hinna baka nutella cupcakes tills imorgon och jag har verkligen varit stressad över detta och inte vetat hur fasen jag ska hinna både handla till det och baka det och så satt jag och tänkte på det nu och kom på att jag inte alls behöver baka tills imorgon... eller jag har lixom ingen anledning till att göra det...
skruvat...

Idag kom Jonatan hit och åt lite lunch, åkte iväg och köpte sushi på thai house... skiiiit gott va det man fasen jag tycker trots allt inte att man står sig så länge vi käka stax innan 14 och jag va mätt ett tag men nu är jag precis SVINHUNGRIG!!

så nu börjar den här sjuka matnojan smyga sig på...

det börjar med att jag konstaterar att jag är hungrig, sen funderar jag på vad vi har hemma och konstaterar att vi inte har något gott, sen funderar jag över vad jag är sugen på och det är ALDRIG något smidigt och sen börjar manin på att jag till varje pris MÅSTE ha denna mat IDAG!!! imorgon går inte utan det ska vara idag...
Jag tror att det kanske är så cupcakes nojan uppstod.... att jag va sugen på dom och måste bara och kom på att på fredag är alla på jobbet och då kan jag bjuda på dom och så har jag fått för mig att jag MÅSTE göra det helt plötsligt...
Finns det hjälp för sånt här???
det är ju inte konstigt att jag går upp i vikt....
SJUKA SJUKA BETEENDE!!!

åhhh vad jag kommer få ångra at jag skrev det här jag vet det, och jag lovar att jag ska berätta fr er när jag får göra det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0