Städ, plankan och sängen

Käre värd... Nu har vi problemet som jag skrev om igår.. Jag hinner inte sova...
Efter biggest loser kolla jag på dagens avsnitt av revenge! Och sen fick jag någon städ-knäpp så börja plocka i ordning och ladda alla maskinerna ( tvätt och disk) skura skåpsluckorna och micro och plocka rent på nedervåningen.. Nu har jag tagit bort smink, linser med andra ord mig själv... Nu är jag både blind blek och halvdöd!

Passade på att göra plankan Kanske gör något mot kladdkakan jag vräkte i mig förut...

2*40 sekunder blev det. På gymmet brukar jag köra 3*45 sekunder och då skakar hela kroppen av utmattning i musklerna...

Nu ska jag sova imorgon är det shoppinghelg i Skövde och då har vi öppet längre...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0