sjuk sjuk

Fy fasen jag har varit så jäkla dålig dörför jag inte skrivit något.. har inte ens orkat ta upp mobilen och skriva ett inlägg...

Har fått inflamation i en tand som gått ut i kinden, jag vet det låter ju som en bagatell men fy fan säger jag bara... Halva mitt ansikte har varit uppsvullet och är fortfarande men inte lika mycket tacka och lov, jag har haft 39.5 i feber sprängande huvudvärk mått illa spytt föör att jag har haft så ont, inte kunnat äta något på 3 dagar för jag har inte kunnat öppna munnen knappt fått in ett sugrör så jag har kunnat sörpla i mig blåbärssoppa och vatten...

och för att inte tala om hur jag har sett ut!!
Ni vet sån där app på iphonen endel ha någonting med fat heter den... man tar en bild på sig själv och så kan man förvränga den så att man är tex jäte jätte stor i nedre delen av ansiktet... så har jag sett ut fast bara på ena sidan tack och lov... och då överdriver jag inte det minsta...

så som sagt därför har jag inte uppdaterat något har inte orkat helt enkelt men jag kan säga att det var en kick igår när jag ställde mig på vågen haha -3.5 kg på sen i söndags.. lördags kunde jag fortfarande äta lite så den dagen räknar jag inte men fatta vilken vätskebrist elle... inte konstigt att det svartnar för ögonen varje gång jag ställer mig upp för det lär ju fortfarande inte ha stabiliserat sig...

Idag mår jag ganska bra men är jäkligt tagen efter allt men jag ska försöka åka ut till stallet och mocka och in till jobbet en sväng för imorgon måste jag vara pigg så jag kan jobba hela dagen...
Kan inte låta dom anställda jobba jämt...
Jag måste ju med ha pengar;)

nä får försöka ta mig in till duschen så jag åtminstonne kan fräscha till mig lite innan jag lämnar huset...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0