R.I.P grävling eller??

Vilken jäkla dag!!
Varit igång sen kl 6.45 och då menar jag inte att jag varit vaken sen dess utan varit aktiv inte suttit ner många sekunder idag inte!!
Jäklar först träning sen jobb med mängder att göra, varor som skall packas upp, personal som skall läras, kunder som skall servas ( vilket så löser är det roligaste) och sen bh-kväll!

På vägen hem så sprang det ut en stor grävling mitt framför bilen och jag nitade så mycket jag bara kunde men körde ändå på den stackaren!! Fy vad jag känner mig hemsk! Jag kände hur den stackarn kom under däcken men så konstigt att när jag backade för att kolla så den inte låg halvdöd och led så var den borta! Den hade lyckats ta sig av från vägen... Kan det ha varit så att min lilla bil faktiskt inte gjorde så enorm skada på det hårda djuret så han kanske faktiskt överlevde??

För om fallet inte är så utan att han ligger och lider i något dike så känner jag mig ännu hemskare! Fy!
Gud vad otäckt det är! Jag har aldrig kört på något förut och nu känner jag mig som en mördare! Har haft den stackar i huvudet hela tiden...

Nä nu något anat...

Nu är klockan 22.02 och jag har precis kommit hem och fått av mig sminket och lagt mig i sängen med blödande ögon och nya h&m katalogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0