Praktiskt att vara kille

Idag tänkte jag att jag skulle tagit mig en sovmorgon för jag hade så svårt att somna igår och är så trött och har varit ett tag så jag tänkte unna mig det, Lovisa skulle cykla till skolan och då kunde jag gå och lägga mig ett tag till... men så kom jag på att tvätten hängde ute, att disken måste plockas upp och tvätten i maskinen måste hängas och maskinen måste laddas igen, golven måste torkas .....

Så ja där rök min sovmorgon, nu är allt det tidigare nämnda färdigt....

Och Jonatan han ligger i sängen och sover som en stoppad gris...
Fy satan så skönt att vara kille.... komma upp till ett nystädat hus som luktar citron, tvättkorgen är så gott som tom ingen disk på diskbänken golven är skinande rena och inga saker överallt i hela huset...
JAG VILL MED VARA KILLE!!!
fiii satan så bra dom har det, maten blir tillagad, bortplockad utan att dom ens märker det, huset blir rent lite då och då utan att dom ens behöver lyfta ett finger... trots att dom kanske då och då plockar bort ett glas efter sig om man har tur...
det ligger alltid rena och fint vikta kläder i deras garderober, hur dom kommer dit efter att dom använ dom sist är ju en ren gåta men varför fundera över det när det är en bra grej?!

Haha har ni funderat över detta??
Jag vet att Joantan inte har det men JAG har gjort det...
haha så bortskämd...
Fast jag ska inte klaga jag får ju trots allt mitt stall klart snart här hemma och det är det ju INTE jag som gör även om jag har blivit lovad att få hamra lite...;)

Nä nu ska jag väcka min lilla älskade sambo som jag trots det jag precis skrivit Älskar mest ( för det mesta;)
Igentligen ville han bli väkt kl 8.30 för det var en bra tid men med tanke på att det är stallet han ska jobba med kan han allt pallra sig upp 8.15 tycker jag!=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0