Jobb jobb

Både igår och idag har vi haft bh kvällar på jobbet så jag har haft så sinnessjukt mycket att göra och massor med nya varor har det kommit in..
Mestadels nytt bad men lite nya bh modeller med!

Är så himla kul när det kommer in nya saker och sånt som vi själva valt! Och det är så fruktansvärt mycket snyggt!!!!

Så jag har inte hunnit sitta vid datorn något nu på några dagar därför det varit så ohyggligt kass uppdatering!

Får försöka bättra mig! Imorgon ska jag jobba i mammas tygaffär för hon ska på någon träff ang symaskiner så imorgon är det butiks byte för min del..:)

Nu ska jag nana innan jag somnar med mobilen i nyllet!!

Jo men jisses du missade väl inte första DH avsnittet för säsongen som gick av stapeln idag??
Jag är överlycklig!!! Äntligen som jag har väntat!!
Tisdagkvällarna är räddade IGEN!!


Betty är med nöjd;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0