jissess...

nu har jag gjort det jag klarade av för idag...

varit inne på jobbet ca 1 timme svarat på frågor som uppstått när jag varit borta gett lite nya "order" vad som behöver göras, skyltas om, inventeras, pappersmässigt mm...

Och hjälpt några kunder... sen åkte jag ut till stallet för att lämna av korn som jag krossat för ett tag sen men inte kunnat åka ut med för att jag varit sjuk men det var ju självklart "någon" som ställt ur kornet så det fanns inget korn i bilen när jag kom fram...
Och nopp jag kollade inte innan eftersom jag klart och tydligt sagt "ta inte ur den blå tunnan med kornet i för jag orkar inte lyfta i den igen" svar " nä då det ska jag inte"
.....
och nu är jag hemma och har trillat i en hög... totalt utmattad känner jag mig....

håller på och converterar en film till iphone format så jag kan lägga mig och kolla på den sen....



någon som sett den??

tyckte den verka rätt bra men får återkomma med betyg när jag sett klart den...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0