helg

Gud så skönt med helg!

Ikväll har vi haft finbesök av Jonatans mamma, pappa och bror... käkat pizza och kladkaka och pratat=)
Jag kom ju på att jag helt och hållet glömde skriva mina mått som jag sa att jag skulle göra, men nu har jag inget måttband så nu kan jag ju tyvärr inte göra det nu heller men jag kan berätta att jag gick ner 1,3 kg.
Jag hoppas verkligen att det inte bara var vätska och att jag gått upp det nu  igen när jag börjat äta vanligt igen... men jag hade ju trots allt käkat några dagar när jag vägde mig så hoppas hoppas hoppas=)
Jag såg att jag fått en kommentar om vad jag äter för ett tag sen men jag har inte hunnit lägga upp mat nu men ska försöka bättra mig på den fronten!
Imorgon ska jag iväg till stallet på förmiddagen och förhoppningsvis ta en ridtur om det är hyffsat väder, och om kroppen orkar.
Är inte helt återställd än men så gott som iaf... sen på eftermddagen bär det av till gymmet för då ska Lovisa dansa igen och jag ska ta mig ngra km på crossen sen ska vi på fika hos mormor...=)
nä nu ska jag ta och krypa till sängs måste jobba några timmar imorgon bitti med kom jag på nu... får nog ställa klockan. VILKET JAG HATAR ATT GÖRA PÅ EN LEDIG DAG!!!
Men jobbet ommer först!=)
nä NU är det dags att sova ska se om jag får med mig min älsklingspojke upp med=)
Hoppas att ni har haft en tppen dag  och helg hittills!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0