Greys och juleskum

Ligger och kollar på Greys och äter vindruvor och juleskum... Mest druvor och någon tomte lite då och då...

Imorgon är det träning igen som gäller, tänkte försöka lämna Lovisa lite tidigare så jag har mer tid på mig att träna...
I morses hann jag ju inte för va iväg med Lovisa så hon fick en sista vaccinationsspruta mot hepatit b...
Så det vart en lugn morgon...

Varje morgon tänker jag ikväll MÅSTE jag lägga mig tidigt för jag är så trött... Igår satt jag och jobba fram till kl 24.30 och i helgen är det shoppinghelg i Skövde vilket innebär att det är extra öppet i alla butikerna... Så det blir inget annat än jobb och då behöver jag alla minuters sömn som går:)
Men varje kväll är det ju så förbannat mycket att göra så jag hinner inte sova.. Nu börjar Greys igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0