Fy vad dagen går fort när klockan helt plö...

img_8375 (MMS)

Fy vad dagen går fort när klockan helt plötsligt är en timme senare än vanligt... Jag som alltid behöver några timmar längre dygn inte kortare!!!  Idag är vi lediga båda två här hemma, Lovisa har varit hos sin pappa och kommer hem idag.. Det är skönt att vi får vara själva ibland men Gud så jag saknar henne när hon är borta!!  Idag blir det till att städa här hemma, skulle behöva putsa fönstrens men det får nog vänta, måste storhandla, rensa i stallet, kratta i trädgården, träna, åka med Lovisa till dansen... Och Åka ut till stallet får jag ju inte glömma...  Dom lediga dagarna är nästan värre än dom hektiska veckodagarna, då vet jag att jag bara hinner jobba, stall ( i bästa fall) och laga mat...  Men när man är ledig då är det en jäkla lista att bocka av på...  Kortet är på Liisa när hon och en kompis lekte disco, sminkad och stylad i håret av varandra!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0