bantningsfrukost!!


Herregud! igår började jag på YTTERLIGARE en bantningskur!
Jag är så less på detta jäkla fett nu och jag klarar tydligen inte av att gå ner det utan hjälp så igår gick jag med i ett bantningsprogram!
Jag ska berätta vilket och vad det går ut på snart men jag ska utvärdera det lite först...

Igår va det invägning och information! invägningen var inte allt för illa... trodde att det skulle vara värre men jag blev glatt förvånad om man nu kan kalla det glatt... men det va åt rätt håll iaf...

körde ju efter programmet igår och jag tyckte att det va svårt och lite krångligt men vad är inte det i början innan man har lärt sig?? eller hur?!

Jag ska fortsätta träna på mornarna och nu kommer jag även att lägga till ridning de dagar i veckan jag hinner... denna veckan har jag inte varit på gymmet något kan jag ju meddela er. jag har varit på tok för trött men på måndag kör jag igång igen.. hädan efter är det invägning på torsdagar det innebär att jag på torsdagar hädan efter kommer att lägga ut här på bloggen hur det går och min viktkurva.

Jag hoppa verkligen att det här kommer att hjälpa mig att minska de kg jag vill ner till... men jag tror att det kan vara bra när man ska visa upp ett resultat för andra varje vecka... då blir jag ju pressad till att visa bra resultat för jag är inte personen som gillar att vara "sämst" ....

så idag blev min frukost detta...




ser ut som en spya men det är havregrynsgröt som jag kokade ihop med ällpebitar och kanel... det va ju ingen 10 poängare direkt men det gick ju ner iaf....

Om det är någon av er läsare som vill så lägger jag upp recept och sånt under resans gång men det är BARA om ni är intresserade av det över huvud taget annars tänker jag inte lägga någon tid på det...
så vill ni det??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0