aldrig mer sleepover!

Jag är minst lika trött som lovisa idag om inte ännu tröttare....
Igår efter att jag hade somnat så vaknade jag av att Betty morrade som fasen och va riktigt arg.
Jag vaknar upp helt yrvaken och ser någon litet svart som ser ut som en människa SPÖKE!!!! skriker hela hjärna hjärta och allt vad det nu är SPRING!!!!!! är nästa tanke men kroppen är som förlamad och jag kan inte ta mig någonstans och betty morrar bara mer och mer blir rädd och sen gömmer hon sig under sängen (bra vakthund)
hade någon tänt lampan skulle jag nog fan ha sett skräckslagen ut med ett svullet nylle... efter någon minut i skräck säger spöket "jag har lite hemlängtan"
oooo tack och lov det va bara britta (lovisas kompis)
så hon fick lägga sig hos mig, och sen har jag vaknat för minsta lilla rörelse hon har gjort hela jäkla natten...
jag har frusit för ungen har hela tiden dragit av mig täcket .... och När vi väl kan sova till iaf 8.30 så vaknar lovisa 20 över 6!!!!!!!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN
Då drar dom igång med discot igen som dom inte riktigt han att avsluta igår kväll!!
Så idag är jag trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0