tudilu!

Ja jisses vad det är hektiskt...

Nu har vi kommit hem från norrland och eftersom jag har fått påbackning om att jag inte specificerat mig så har vi varit i önsköldsvik-trakten... ;)
Jonatan berättade för mig att norrland är så stort lilla vännen så att skriva norrland är som att skriva vi ska till Afrika....
Och hade någon sagt att dom skulle till Afrika till mig så hade jag inte frågat varit i Afrika dom skulle för det hade inte sagt mig ett jävla dugg ändå..men nu vet ni på ett ungeför vart vi varit...

och anledningen till att jag skrev att vi skulle dit idag var för att jag fick en annan påbackning om att jag inte skulle skriva ut när vi skulle bort eftersom man tyvärr inte kan lite på folk längre....=/

men till saken... vi har varit i norrland ö-vik, och hälsat på Jonatans släkt....
åkte upp på torsdagen och kom hem på söndagen... 160 mil och en tjatande liten unge i bilen så borde vi varit tröttare än vi var... men det gick faktiskt riktigt bra=)


Idag har det varit jobb för min del och stackars J sliter med vår jäklans pump för att vi ska ha fungerande vatten men det verkar skita sig...=(
det är ju en jävla tur att det regnar så vi kan gå ut och hämta regnvattenet när vi behöver vatten....

Imorgon är det dags för jobb igen.. jag har jobbat idag med med=)
men imorgon ska jag vara i mammas affär för hon har dragit tilll Kina!

och jo!!!


VÅR RESA TILL FLORIDA ÄR NU BOKAD!!!!
så fruktansvärt kul ska det bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0