Tränat!

Då så var vi (jag) igång igen...
Sprang 2 km på 11 minuter som uppvärmning, intervall i backe och sen körde jag styrka så när jag sen skulle sminka mig fick jag lägga armarna på den lilla bänken där man kan lägga smink osv på och sänka ner huvudet för jag skaka så jäkla mycket!

Skönt va det iaf, imorgon kör jag på igen och sen är det vila över helgen sen får det väl bli 4 dagar i veckan i sommar, måste ju få sovmorgon någon dag i veckan:)

Lovisa va med idag! duktiga lilla tjej, hon stod föressten i duschen i 30 minuter och när jag sa " nu får du skynda dig att duscha klart så vrålar hon ( tror att hon behöver skrika för att jag ska höra när hon står och duschar) " man får ju passa på när det väl är varmt vi har ju inget varmvatten hemma mamma!!" tanterna blängde uppfostrande på mig och tänkte förmodligen stackars arma barn får du duscha kallt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_207118436.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0