tass,ligg,sitt, tass,ligg sitt

haha jag tog med någraköttbullar till betty idag somhon skullefånär vi kom till jobbet men jag glömde av det och nu harhongått bananas inne på kontoret och varit runtöverallt och letatefterdet som lukat sågott... 
 
när jag vältog framköttbullarna såblev hon helt knäpp...(och ja hon får mat hemma med men det ärnågot allvarligt fel på den här hunden) 
 
Jag säger Betty för att kalla på hennesuppmärksamhet som jag redan har ggr 10000
men för att hon ska fatta att jag ska behenne att göra något och under tiden som jag lyckades säga Betty såhar hon satt sig, gjort vacker tass, lagt sigoch gjör vacker tass satt sig igen och dansat runt....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0