snart stan

Nu är listan snart avbetad på det som skall göras hemma... eller allt förutom hästarna och promenaden....
promenaden får jag skita i för jag låg i soffan ist som ett annat socialfall och kolla på skit!
det är BARA skit som går den här tiden på dygnet.... kvällarna slits man mellan de olika kanalerna för att det är så mycket bra men på morgonen och dan får man välja vilket som är minst tråkigt av alla tråkiga program...

men nu iaf håller jag på att göra mig i ordning för att hämta Lovisa.... hon skall hämtas kl helv 1 och innan dess ska jag ha sminkat mig, lastat hästarna och packat in deras grejer i transporten...
BRA PLANERAT FRIDA!!=)

På Lördag kommer hovslagaren och ska sko dom så jag kan rida ordentligt igen...
och jag skrev ju fel det är ju på tisdag vi åker=)

Nä dags att sätta fart kom ju på att jag ska byta 2 par shorts åt Jonatan med och köpa fika tills ikväll.... måste ju firas att lillstumpan gått ur ettan!=)

Bild från förra årets skolavslutning! Lovisa och hennes kompis Sandra!=)
Fasen vad man ser att hon har vuxit till sig på bara detta året=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0