Midsonnar

såg precis att inget av det jag skrev igår kom upp här, surt.... Dom har ändrat om så det funkar tydligen inte att göra mms inlägg nu och inte heller från blogg.se appen på mobilen så får kolla det sen:) Va ju på middag hos jonatans föräldrar på dan och sen blåste jag ner till pappa i göteborg! Va super mysigt att Bara kunna sitta och prata i lugn och ro utan en liten Lovisa som tokoratar 24/7 och inget hetsdrickande heller från något håll;) Men midsommarsnappsen intogs när jag knappt klivit innanför tröskeln och så hade pappa "av misstag" råkat köpa 7,0 or ist 4,5 or som jag brukar lyckas trycka mig i någon:) haha men dom slank ner dom med:) Nä nu ska jag gå ut och. Äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0