Jag lever

Ni tror väl att jag dött så dålig aktivitet det varit här inne det sista men jag lever!! Nätt och jämt!

Jag jobbar och när jag inte jobbar så syr jag gardiner, jag hjälper mamma att sy hon har fått ett stort jobb med mängder av gardiner som skall sys upp och hon hinner inte allt själv....
Så som sagt jag jobbar, syr, äter ( alldeles för mycket) och sover en slurk och slänger in en maskiner tvätt lite då och då:)

Men idag har jag minsann varit på Ikea!! Har införskaffat en ny soffa i veckan på blocket men klädseln var ful på den så jag köpte en ny idag och ett bord, och matta, spegel och lite annat smått.. Har gjort i ordning i hallen på övervåningen... Det har varit helt tomt där tills nu... Jag blev jätte nöjd Jonatan så där och Lovisas utlåtande har jag inte fått än för hon sover...

Ni får lite gluttar bara just nu orkar jag inte ta kort så det ser bättre ut från någon vinkel eller något sånt för ögonen går i kors...

Mi dag har sett ut så här

7.00-9.45 sytt gardiner
10.00-14.30 jobbat Maxmode
14.30-15.00 bil hem
15.00-16.30 bil till Jönköping med Lovisa
16.30-18.00 Ikea
18.00-19.15 köpt allt inför imorgon dom anställda med familjer kommer hit imorgon så vi ska grilla och äta gott
19.15-20.15 bil hem
20.30-21 gjort rent kylen och slängt i mig lite mat
21-01.45 ställt i ordning på det jag köpt, hängt upp gardiner,dammsugit, torkat golv, tvättar, städat toan, städat och plockat i ordning i hela huset, slängt ihop en nutella semiefrodo, tvättat mig och nu bloggar!!
Nu ska jag sova några timmar...

Hoppas att du får en underbar söndag! Med inte allt för mycket regn!!


Kommentarer
Postat av: MARITA

Så jättefint det blev!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2012-06-10 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0