haodi!

 just nu vill jag inget hellre än att åka hem lägga mig i soffan och på soffbordet skall det vara uppdukat med godis, chips, dipp, bullar, vaniljhjärtan, kladdkaka, jordgubbar, coca cola, kina mat, ostbågar, glass ( ben and jerry), jordgubbstårta, allt gått från bagerierna!! 
 
JAG VILL HA SOCKER!!!!!!
 
 
Jag kommer få be Jonatan abinda mig hemma för att jag inte ska äta ihjäl mig!! 
 
Och det är ju sinnessjukt tur att jag inte är singel så att någon potentiell fridare skulle kunna läsa detta inlägg för fan så osmakligt det här inlägget skulle vara att läsa i så fall!!=) 
 
Jonatan vet ju redan vad han gett sig in på så för honom är det lixom redan försent!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0