God morgon

Ligger här och bråkar med mig själv.... Träna eller lata träna eller lata jag har en brutal diskussion med mig själv där jag försöker peppa mig själv men det går åt helvete rent ut sagt, jag blir bara mer motiverad att ligga kvar i sängen...

Jag är så trött så trött men jag vet att det blir bättre om jag får träna men för det krävs det att man orkar ta sig upp ur sängen....

Det är alltid så här med mig, har jag varit borta från träningen ett tag så är det så jäkla svårt att komma igång igen... Vet inte varför men det är likadant jämt... Det räcker med att det är som nu en vecka....
Men i em när jag slutar jobbet så ska jag ta och åka o handla bl.a. Celsius, så det blir lite lättare....

Jag är så jäkla nere just nu, inget känns roligt och allt känns så nedrans jobbigt.... Jag vill ha sol, jag måste ha sol nu så man känner att det är sommar!
Jag vill kunna ligga i min hängmatta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0