God morgon!!

Idag är allt bättre, har sovit mycket bättre och är på¨gott humör!

sitter just nu i telefonkö och det är ju hopplöst! har varit nr 2 i kö i 15 minuter nu! varför ser dom inte till att ta in extra personal under vissa tider så att deras kunder/klienter/patienter slipper tillbringa halva dan till att vänta på att bara få en tid eller vad man nu ska ha..=)

jaja nu ska jag hänga lite tvätt och sen dra iväg till jobbet.. Idag jobbar jag i mammas butik och imorgon med för den delen, men det är som sista dagarna nu för sen kommer hon hem...hon har varit i Kina för er som inte hängt med på det=)

nä nu ska jag dra igång...

ha en bra dag!! och btw! jag åt INGET socker igår!! en stor tallrik med fil, musli och jordgubbar fick det bli!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0