frukost och dålig leverans

Det är tur at jag är på bra humör idag, tror att det är för att det gick bra på gymmet idag och att jag fick en så god frukost för annars hade jag varit skit sur nu... 
 
Det är ett JÄ*VLA krångel med några av våra leverantörer, de skickar fel och det är inte alls bra! 
det tar för lång tid innan jag får varorna och dessutom när det väl kommer så har dom packat fel.... 
Och något som mer glädjer mig är när jag ser att det inte är jag som gjort felet=) 
 
men nu hoppas jag att det rättas till snabbt=) 
 
annars idag då... jobbar till 18.00 sen ska jag handla lite innför veckan, ska försöka äta mer fisk hemma till min stora förtjusning och jonatan och Lovisas förskräckelse;)
 
nä nu ska jag ta lite jordgubbar=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0