dollar store och mys

Nu är snart denna arbetsdagen slut med, fasen så fort det går!

Va iväg på tippen förut med massa kartonger och kom på att eftersom vi nu inte har något vatten längre hemma, men kan ju fan tro att vi bor i en jäkla grotta.... ena dan inget varmvatten och andra inget vatten alls.... vi lever ju banne mig på 2012 men det hjälper inte ett skvatt... jag hoppas ialla fall på att få tillbaka det nästa vecka=)

Kraven här är inte stora som ni hör... men tillbaka till vad jag skulle berätta, jag kom ju som sagt på att vi inte hade något vatten vilket är fruktansvärt skit jobbigt om man tänker efter så åkte till Dollar store för att köpa dunkar alltså STORA dunkar!

och hörrni!!! jag har hittat mitt nya favvo hak!
massa kul att kolla på och allt är billigt!!!! eller det mesta iaf!

jag hitta en superfin spegel som jag va TVUNGEN att köpa.. jag vet inte vart jag ska ha den än men jag hittar alltid något ställe att ställa den på! ska ta en bild sen när jag kommer hem och har hittat ett ställe till den=)

Snart ska jag åka och handla något till ikväll! jag och Jonatan är själva, och i helgen åker jag till Pappa i Göteborg ( firar midsommar där) och jonatan jobbar så vi ses inte så vi får fira lite midsommar ikväll!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0