Dagens

Nu har jag jobbat en stund redan och fasen vad tiden går fort när man har endel att göra, är i mammas butik idag med...
 
Ikväll kommer Johanna och Oscar hem på besök såikväll blir det grillning för hela slanten!
 
Så efter jobbet ska jag 
  1. Handla mat
  2. köpa bikini till Lovisa
  3. KANSKE träna
  4. plocka jordgubbar
  5. städa huset
  6. tvätta
  7. hämta Lovisa och hennes kompis
  8. åka till svärmor och hämta fina blommor
  9. Laga mat
så det vill fasen till att jag lägger i högsta växeln för annars lär jag inte hinna med allt! 
 
Jo föressten,igår stack jag och Lovisa till IKEA och köpte skrivbord!! Och jag tror att det va första gången i hela mitt liv som jag inte köptemedmig massa annatän justprecis det jag skulle ha!! 
I IM PROUD!!!
 
Jo jag har gått ner 0,3 kg! (sen i måndags)
haha jävla fjuttsiffra men det är ju åtminstonne inte uppåt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Du är superfin och jätteduktig!!! -0,3 är faktiskt en siffra som du säger Kämpa på!!=)

Svar: Men så glad jag blev att du kikat in! och tack snälla för den fina kommentaren den värmde!
Frida Nävarp

2012-06-29 @ 20:18:11
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0