Vilken kväll

Hade en toppen kväll igår!
 
Dock är det en jävla tur att det inte är ofta för då hade mitt liv sett helt annorlunda ut... precis hela dan har jag legat i soffan i fosterställning och småsvettats! inte alls min grej!
förutom 1 timme då jag var och hämtade Lovisa... och vilken fruktansvärd tur att hon inte ville göra något idag utan var trött och bara ville spela dator och grejja...
 
Fast å andra sidan så är det här rena jävla bantningskuren att vara bakis.. jag har fått i mig 2 tuggor på en korv med bröd och ½ färdigportion med lasange på HELA DAN!!!
 
och jag är verkligen inte hungrig på något!!
 
 
Men som sagt vi hade en toppen kväll!!
 
 
Resten av bilderna vågar jag inte lägga upp för då blir jag förmodligen styckad av dom andra=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0