Trevliga söndag

idag har det inte hänt mycket heller men betydligt mer än igår;)
 
vi va inne för att köpa det sista virket till stallet men det sket sig för det vi skulle ha var självklart slut och han som jobbade orkade inte bry sig heller.... han får ju garanterat sin lön ändå så varför bry sig om att hjälpa och serva kunderna som kommer??!
 
Jävligt dumt...
 
Tänk om alla säljare/butiksbiträden skulle ha den inställningen då skulle företagen gå back. Skulle jag få veta att min åersonal var så fruktansvärt oservise inriktade så skulle jag blivit bra förbannad! Jävla Byggmax!!
 
men vi åkte hem och Jonatan klippte gräset och jag la mig i hängmattan så sämre kunde jag haft det...
 
Nu ska jag åka bort med övernattningsgrejer till Lovisa för hon ska sova hos en kompis idag... =)
 
Dom ska ha disco så jag har fått tydliga order för vad som ska med i väskan..(det mest glittriga som finns i hela garderoben;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0