Sova??

Fan jag blir så trött på mig själv! Igår somnar jag hyfsat fort och tidigt runt 22.30 och va skit Nöjd att jag lagt mig så tidigt men vad hjälpte det?? Jag har hällt på en himla massa i sömnen inatt vilket har resulterat i att jag vaknat och måste då fortsätta mitt sjuka beteende för att inte verka totalt jävla vrickad när stackars Jonatan kollar på! Vaknar och märker att jag håller på och drar och drar i täcket alltså jag klär av täcket för att det är varmt och blir ledsen när jag förstår att jag bara tagit av hela jäkla påslakarnet... Nä jag orkar inte ens berätta allt jag hållt påse inatt det är ju sjukt!:) Men nu iaf vakna jag av en mygga 04.30 och nu kan jag inte somna om... Ingen ide att somn tidigt när man inte sover en enda hel natt ändå! Skit! Men Jonatan sover som en gris iaf;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_500f62cdddf2b31b86000524.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0