ridning och huvudvärk

Kom till jobbet för en stund sen, har varit ute och ridit på morgonen så det blev att jag kom lite senare idag... 
 
Idag händer det inte alls mycket, ska jobba och efter jobbet ska jag till gymmet och köra ett pass... 
Fy jag är inte alls på humör idag, ont i huvudet och aldeles för mycket tråkigt som händer... 
och för att inte tala om vädret, det är ju vedervärdigt!! 
När ska det bli sommar?? och varmt??
 
nä fy! 
 
och jag tror att humöret är på botten med för att jag saknar Lovisa så in i vassen!!!
hon åkte ju i fredags och kommer hem på fredag igen men hon längtar hem, hon rikger flera gånger varje dag och jag saknar henne så det gör ont i hjärtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0