Power walk

Har precis kommit in från en ordentlig kvällstur! Skulle egentligen "bara" gå hem från jonatans föräldrar (4,5km) men kom på när jag var på väg hem att det enda som väntade när jag kom h var tvätten som ska in i garderoberna så gick en bit till så nu har jag åkt samma väg med Bilen och det blev en runda på 8.0 km och gick den på 1 timme så det va rätt bra tempo!:) Så himla fin kväll det är! Och här ute är det så fint nu så det var en jätte skön runda och i den här åldern så uppskattar man ju fin natur liters änan gjorde förut;) Nu har jag lagt mig i soffan och kollar på sommar med Ernst!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_5011b0099606ee014500000b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0