Morgontur på pollen

Gd så skönt det var att vara ute och rida idag på morgonen! 
Jag och mamma tog en skogsrunda i det fina vädret! 
 
Gymmet var ju stängt nu på morgonen så dit ska jag ikväll istället efter jobbet och köra ett pass... Jag börjar gilla att åka dit på eftermiddagen när man har gott om tid men det är dock inte lika"lätt" att komma dit efter jobbet som innan... Jag är ju slut varje dag efter jobbet och då är man inte sugen på att köra ett hårt pass men när man väl är där så är det riktigt skönt! 
 
Igår va jag och lunchade med söta Emma på Glödje i Skövde.. .
 
Jag tryckte i mig en lax med lite annat jox till=) 
 
 
Kvällen tillbringades i soffan jag kolla på tv och Betty kolla på mig=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0