Modemässan 2012

Den 15 Augusti åker jag mamma Lovisa och Jonatan upp till stockholm för att gå på modemässan och kolla in alla vårens nyheter, färger och nya trender... 
Jonatan och Lovisa ska kolla på saker för att göra Lovisa smartare än vad hon redan är och jag och mamma ska gå på mässan=) 
 
Riktigt bra fördelning tycker jag! 
 
Så nu har jag bokat rum för oss alla 4 och dom enda kriterierna jag hade var att det skulle finnas gym och en sjuhelvetes god frukost att inta när vi slitit som odjur i gymmet=) 
 
 
och så blev jag överlycklig för det finns biljardbord, så nu blev jag alldeles nostalgisk! 
Jag och pappa spelade alltid biljard när jag va hos honom på helgerna under lång tid när jag va liten och jag va faktiskt riktigt bra på det, men nu spelar jag som en kratta och blir okoncentrerad och ofokuserad så nu ska Jonatan få sig en utmaning när vi är där=) 
 
 
 
 
www.maxmode.nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0