Lördagen

Jösses jag hinner inte blogga eller det är jag ju riktigt dålig på när det gäller helgerna men här kommer en liten snabb återblick på min lördag!=)
 
var först och plockade jätteblåbär med mamma och marita, självplockningen pöönade igår kl 9.00 och då var vi på plats som många andra....
 
så gott och så lätt att plocka, himla skillnad från dom i skogen dom är ju hemska!!!
 
 
här är deras sida om ni vill gå in och kolla och jag kan varmt rekommendera detta!
 
http://blabarsgarden.se/
 
sen for jag iväg och jobbade några timmar och efter jobbet fick vi besök av Jonatans kompis och hans söta flickvänn!
 
och sent på kvällen drog jag och Lovisa iväg till Maria wincent och lilla Tyra, åt skaldjur och prata och hade det riktigt skönt!!=)
 
Lilla tyra är ju helt bedårande söt och det finns ju inget som är så mysigt som små bebisar=)
 
lovisa är med stormförtjust!
 
 
Våra söta ungar=)
 
Hade en riktigt riktigt bra lördag Och det hoppas jag verkligen att du med har haft!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0