Kvällsmat

Sitter och "äter" kvällsmat framför tvn, Denna gången med Jordgubbssmak! Jag låtsas att jag tycker om det och sväljer! Annars går det inte... Jag ska måndag till fredag denna veckan BARA dricka detta! Nutrilett alltså och så när det blir för olidligt ta lite blåbär. Och det är för att se om jag går ner i vikt vilket jag ska göra för gör jag inte det så är det något fel på mig! Så som jag tränar så borde jag verkligen gå ner i vikt men inte ett skit händer det... 100 g ner och sen 200 g upp! Det är fruktansvärt deprimerande så nu provar jag detta så får vi se hur det går:) Idag har det gått bra!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_5016d6ef9606ee7af800003f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0