inte alltid som man tänkt sig...

Idag hämtade jag Lovisa ( hon är hos sin pappa ett tag nu då fritids här i fröjered är stängt och jag har  ingen semester så då är hon där på veckorna nu ist )
men ialla fall jag hämtade henne och hade tänkt att vi kunde rida först och sen gå lite på stan och kika och sen skulle vi åka till Hjo för Timotejj och Ulrik Munter skulle spela där idag och Lovisa fullkommlit Älskar dom!
 
Överlycklig blev hon när jag sa det men när vi kom till stallet ( mamma) så skulle vi gå in på en fika och lovisa bara grät och grät för att hon va så trött så vi gick upp och la oss i mammas säng så skulle vi vila några minuter innan vi gick ut och jag började läsa lite, efter exakt 3 minuter sov hon som en gris...
sov i 2 timmar ( jag passade på att rida under tiden) och när hon vaknade sa hon, " mamma blir du ledsen om vi inte åker och kollar på Timotejj?"
 
så hon fick välja vad vi skulle göra....
Valet var lätt... Shopping på stan först och sen hämta kina mat, fruktsallad, kladdkaka, dipp och grönsaker och kolla film och mormor skulle komma ut till oss... och så blev det...
 
Dock vart vi så mätta efter maten så snasket till efterrätt är kvar=)

men vi har haft en toppen mysig dag!=)
Betty börja grovhångla med mig precis när jag skulle trycka av kortet=)
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå upp och lägga mig bredvid min snarkande och svettandes lilla snutta!
 
Hoppas du haft en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0