helt försörd

Herregud säger jag bara jag klarar inte av sånna här kvällar/nätter... jag måste ha MINST 6 timmars sömn annars blir jag ett jävla vrak dan efter och det är precis vad jag är idag... 
 
ett svullet vrak med skoskav på hela jäkla fötterna!! 
 
och jag kan nu av egen erfarenhet rekomendera er att INTE halvspringa 2.5 km i några jäkla skor med en sträng mellan tårna och fylda med paljetter!! för du kommer GARANTERAT ATT FÅ ONT!!! 
 
nu blöder det lite varstans från mina tossingar och det bränner med!! 
 
fy satan... 
 
nu sitter jag iaf på jobbet i min kontorsstol och ska ta och gå och köpa något gott och med socker i så jag får en kick!! 
För idag trotsar jag fetman så ska jag rulla in på nårmaste café och köpa upp varenda jävla godsak dom har i disken;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0