hello!

Nu har jag hämtat mig från allergi chock osv...
 
Fått mediciner och allt för att det ska försvinna helt... jävla tonfisk. det enda positiva med det här var att jag nu vet att jag fortfarande är fruktansvärt överkänslig mot just tonfisk och att Jonatan nu tror på att jag är alergisk och inte bara tycker att det är äckligt som han trodde att det var.
Och jag kommer garanterat inte att få den där blicken som säger "men din flant ät och håll käft" när jag lite undrande frågar om det är tonfisk i smörgåstårtan när vi är bortbjudna för då kan jag inte äta... =)
 
När jag var på vårdcentralen så passade jag även på att ta blodprov för en helt annan sak och det är andra gången jag tar prov på den vårdcentralen nu och sist hade jag ett blåmärke som var lika stort som en kaffekopp och nu är det inte i närheten men ändå blått... ska det verkligen behöva bli det av bara ett litet stick?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0