God Lördag!

Gud så skönt med Lördag idag! 
 
Jag älskar lördagar, jag börjar senare ingen träning och jag slutar tidigt... 
Idag är Lovisa med mig på jobbet och kämpar... eller hon ligger utslagen inne i fikarummet på golvet och kollar på prinsessan och nötknäpparen=) 
 
Efter jobbet ska jag ta och åka och handla lite och sen ska jag RIDA så kul när man har kommit igång lite med det igen, jäkligt bra träning är det med=) 
 
Igpr när jag ridit så bjöd mammsen på mat och betty gnagde i sig en majskol såg sjukt roligt ut det va som kalle anka och långben fast i bettys outfit=) 
 
 
det här måste ju vara det mysigaste som finns att somna till??!!
ett litet blont yrväder som ligger och andas så tyngt att det känns som om hela världen skulle kunna rasa samman runt omkring men hon skulle fortfarande bara ligga lugnt och sova=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0