Allergi

Jag håller just nu på att förlora förståndet!! 
 
Igår var jag på Willys och köpte sån där sallad som man plockar själv och måste antagligen ha fått med en liten bit av TONFISK eller om jag använt någon slev som legat i den burken för jag har fått UTASLAG över precis hela kroppen!! 
Och det kliar något sinnessjukt hemskt! igår fick Jonatan riva med en sträv handduk på ryggen och på gymmet idag så måste ju den stackars killen som stod mitt emot mig trott att jag var rabiessmittade eller något sånt!
 
Jävla WILLYS!!! 
Det här är straffet för att man äter sallad! jag hatar sallad och nu är jag precis livrädd för att det ska börja i ansiktet.. jag ska ju fan kunna jobba hela dan!! 
 
Men så fort en av tjejerna kommer så ska jag till värdcentralen och få någon behandling sa hon på 1177 ( sjukvårdsupplysningen) för fortsätter det här kommer jag att stå frenetiskt och raspa huden med en kniv för det är precis vad jag just nu vill göra men än så länge funkar det med fingrarna!!

 
notera att det som är ljust är min vanliga hudfärg och det röda och prickiga runtom är UTSLAG som är helt jävla knottrigt och är ÖVERALLT!!!!!!!
 
 
GAAAAHHHHHH!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0