allt och inget

Nu harjag kommit hem efter dagens "bravader" eller vad man ska kalla det...

Intervjun gick bra (tror jag) det beror ju lite på med hur hon skriver ihop det jag sagt men det kändes bra=) korten kan ju bli intressant...
Jag vet att jag INTE kommer att vara nöjd! Jag kan utan att ljuga eller överdriva säga att jag ALDRIG någonsin blivit nöjd med ett kort som någon annan tagit på mig...
Men det är bara att gilla läget=)

Efter jobbet for jag till maxi och ladda upp med lite nya celcius i kylen med.. det hade dom ju inte på Willys igår... eller det har dom nog aldrig där...

Och så klart att det blev lite annat med så klart... sen bar det av ut till stallet och fixa iordning där... och nu kollar jag på TV men det är ju så förbannat jobbigt när 3 av dom bästa programmen går samma tid och samma dag!!!
revenge kl 21 på tv3
biggest looser kl 21 på tv4
CIS Miami kl 21 på kanal 5

ligger och försöker att inte zappa utan ör lika bra att kolla på de andra programmen på nätet efteråt sen... men så svårt....

nu börjar det igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0