tråkigt

JAG HAR SÅÅÅÅÅÅ tråkigt... jag har inget att göra... eller jo jag har MÄNGDER att göra!
men jag vet inte vart jag ska börja så jag sätter mig och skriver lite till dig fast jag verkligen inte har något vettigt att skriva...

dagens lunch blev 2 kycklinglår ( små)  och 1 avokado och nu i efterhand känner jag att det gott och väl hade räckt med ett lår.. jag blev riktigt mätt och det va ju inte bra jag som för några ynka timmar sen skrev att jag skulle minska på portionerna... fast iof så va det ju ingen sås och sånt med denna gång och inte mycket grönt heller så lite mindre vart det ju iaf...

ikväll är jag och Lovisa själva hemma så jag tänkte gud vad skönt nu ska jag sova TIDIGT med gott sammvete utan att höra någon som sitter och tjatar om att jag är en jätte bebi som går och lägger sig kl 8 när klockan igentligen är 23... MEN

så ser jag att det är en bra program på tv kl 20 (vilket kommer jag inte ihåg just nu men det ser jag sen när jag kommer hem....)
och sen idag så börjar ju biggest loser på tv kl 21 och eftersom jag måste fetbanta lika mycket som dom i programmet så tänkte jag att det kunde vara bra motivation...



Jag har flera ggr tänkt att "fan jag borde verkligen söka till biggest loser" och "jäklar vad bra det skulle vara om man kom med i det programmet"
och jag tycker verkligen att det skulle vara kul! eller kul och kul men bra!!
men jag har 2 problem...

nr 1: jag skulle inte vilja gå upp i sportbh och cyckelbyxor för at ställa mig på vågen (såå förnedrande när alla tvtittare kan se) (och att alla man känner ser hur fet man trots allt är under kläderna)
nr 2 är att jag inte väger 130 kg som dom andra så jag kanske till och med är för smal för att vara med i programmet.. jag vet inte vad man ska väga för att få vara med...

annars! fattar ni vilken kickstart på bantninge, och att få så ophyggligt bra hjälp med både träning och mat. Bättre kan man ju itne få det som tjockis!
Hade jag blivit tillfrågad hade jag LÄTT varit med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0