Revenge!

Har ni sett den nya serien Revenge som går på tv 3??
Jag har kollat på de 2 första avsnitten och JAG ÄLSKAR DET!!!
ett sånt där riktigt tjejprogram, spänning, kärlek och intriger.. allt som vi älskar!=)
Nu ska jag snart ta och bege mig hemmåt, eller först ska jag hämta lilla Lovisa på fritids SEN ska jag hem... är så trött i mina fötter idag.. jag har haft på mig högklackat hela dagen, trodde att jag hade ett par lågskor i butiken men IKKE... dom hade jag varit klantig nog att ta med mig hem redan så har gått runt i de här jäkla HELVETESSKORNA rent ut sagt hela dan....
ska bli väldigt befriande att få av sig dom!!!
Imorgon kommer det ut en gubbe/man och kollar på vår skog.. ska värdera och kolla om det är någon idé att ta ner den.... ska bli intressant!
Nä nu ska jag ta och stänga igen gottefabriken för idag!!
Ha en bra dag och bajsa inte på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0