Onsdag!

Träningen avklarade för idag!
Riktigt skönt idag körde jag 5 km på cross, stepmaskinen gjorde att jag höll på att dö för att hjärtat knappt hann med att slå... och sen bröst och biceps+ magen...
Om 3 veckor och en dag så ska jag mamma och Lovisa åka till Köpenhamn på en asstor modemässa för att kolla på höstens kollektioner inom underkläder OCH då har jag satt upp ett delmål tills dess...
Jag ska med början i måndags ha gått ner 4,6 kg och om jag lyckas med det så får jag som belöning äta godis den helgen...
Sen ska jag försöka at göra så sätta upp små delmål och en belöning till mig om jag klarat av delmålet tills den datum jag satt ut!
Jag hoppas att det kan bli en lite kul grej och få mig lite mer sporrad!
Så torsdagen den 2/2 så jag ha gått ner 4,6 kg och sammanlagt då 13 KG!
Så nu jäklar måste jag ta och börja minska på mina portioner för jag äter ALLDELES för mycket / gång!
Ska börja äta på små tallrikar nu och bara 1 portion! inte ta om...
Bättre i så fall att ta något litet mellanmål om man blir hungrig eller sugen som tex, 2 babybell eller en avokado tex....
Vad tror DU? klarar jag 4,6 kg på 3 veckor???
Det går segt nedåt nu tycker jag!

Kommentarer
Postat av: MARITA

Så klart duktiga du!!!

2012-01-11 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0