nytt år nya tag

vilken klycha!

man ändra inte livet för att man skriver ett annat datum på pappret...
Och man ändrar inte inställning eller något sånt heller man är precis samma person som man var dagen innan och ändra livet kan man lika gärna göra 5 mars....

Men det är en bra start på nya året att sätta upp rimliga mål med livet som man kan hålla så slipper man att bli besviken på sig själv varenda år=)

Idag börjar vi med LCHF...
Och det ska bli så förbannat skönt så det finns inte... jag är så less på skräpmat, socker och ständiga pendlandet i hunger, sug och iritation...

Dagen började med en lång sovmorgon (jag är ledig denna veckan) jag sov till 10.30 lovisa till 11.25 och jonatan ligger fortfarande...

Och nu ska jag ta och göra en äggröra på ägg grädde och ost OCH ÖRTSALT!!

Örtsalt SKA finnas i varje hem... det finns ingen bättre krydda....

Det är så typiskt att när man för första gången är ledig några dagar på 4 månader så blir man sjuk... har varit uppe halva natten och hostat lungorna ur mig och druckit honungsvatten!!
Svin ont gör det... Och Lovisa har spytt...

Men nu känner vi oss lite piggare och ikväll om vi mår bra ska vi till mamma och fira min lillasyster som blir 18 år idag!!!

Massa grattis!!!

nä dags för äggröra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0