min lördag..

Ja herregud min lördag... jobb 10-14 (lagom arbetsdag)
14.30 hemma och lagar mat
15.00 äter
15.45 lägger mig i soffan och kollar tv
17.30 börjar bli lite trött
17.45 somnar i soffan
19.00 vaknar och går upp och lägger mig i sänge FÖR NATTEN!!!!

jag sover alltså från 17.45-9.30 imorses!! typ 15  timmar har jag sovit... vaknat några ggr men somnat om direkt igen!
Utvilad?? jag borde ju vara det men är fortfarande lite trött i ögonen...

Men nu är det dags att ge sig ut till stallet och sen ska det städas här hemma...

ett mat tips med måste ni ju få så klart..



Egen gjord hamburgare, colslaw, bacon, sallad, gurka, gressing...

Smaskens va det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0