Jönköping, bad och jobb

Igår vart det en bloggfri dag då vi var iväg i Jönköping och badade med Lovisa och hennes kompis sally ( min kusin) så det va full rulle och på kvällen när vi kom hem va jag trött som en jödgris och låg deckad i soffan frammför olika filmer som gick...

bla TWILLIGHT!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiho!!
Bra som fasen!

Men iaf badet... både jag och Jonatan va ju där som barn och då va det ju så bra och frächt (vad vi upplevde iaf) men nu insåg vi vad det har blivit sunkit och det är ju inte alls så roligt längre...
I skövde är det ju mycket bättre nu och så mycket frächare och mer vattenrutchkanor (stavas det så??)
det enda som fattas är hopptorn (som är öppet) för Lovisa och Sally tillbringade iaf 85% av tiden vi va där till att hoppa...
5 an hoppa dom gång på gång på gång...
jag har gjort det 1 gång och ALDRIG mer!! det va de värsta hundradels sekunderna i mitt liv, jag trodde på riktigt att jag skulle dö!
men tjejerna hoppa på glat och var supertolta över att dom vågade och jag var lika stolt jag...

Och inte att förglömma så hoppade Jonatan med en gång, får väl hylla honom lite här med eftersom han med vågade, men det var ENDAST för att jag sa att han inte vågade.. hahahaha lättmanipulerad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0