Jag kämpar på med no kolhydrater... Idag h...

img_6830 (MMS)

Jag kämpar på med no kolhydrater... Idag har det varit riktigt jävligt... Jag har varit så sugen på allt med socker och mjöl så det har slitit i hela kroppen... Ett tag va det så illa så jag stig framför spegeln i underkläderna och försökte intala mig själv om att så jäkla illa är det väl inte... Jag är väl ändå lite snygg? Jo men det är jag väl?? Och fan jag har ju blivit riktigt smal... Jag har ju gått ner 10 kg redan jag behöver ju inte gå ner mer... Just nu..  Men trots denna övertalningen så blev jag inte övertygad så det var bara att inse att jag är fortfarande för fet för att äta gott socker och mjöl så drömmen om bullar och godis rök rätt ordentligt!  Och till lunch idag fick det bli lax och gräddspenat och ägg


Kommentarer
Postat av: Marita

Såå duktig du är, det är inte jag....

2012-01-04 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0