hmm

ser nu att inlägget jag skrev igår inte blivit publicerat...=7 skrev ju ett skiiiiit långt inlägg...

Jaja..
varit och tränat och nu sitter jag och stoppar i mig en kessella burk med blåbär i...
idag blev det 7.2 km på cross och sen styrka för överkroppen....

Helgen har varit toppen...
Fredagen blev en liten impulssväng till Maria och Björn, satt och prata om lite allt möjligt=) alltid lika kul när man träffas, det är så synd att man inte hinner umgås som man gjkorde när man gick i skolan och när man hade fritid kvar=)

På lördagen jobbade jag några timmar först sen hem och tog en liten siesta på några minuter sen for vi till Jonny och Sussi och käka tacos och såg på Twillight Breaking dawn.. självklart bara jag och sussi.. pöjkarna är på tok för coola för en sån film=)

sen så pela jag och sussi mariocart fram till kl 02 på natten så nu har jag fått min dos av spel för ett tag frammöver=)
va banne mig inte hemma förrän vid nästan halv 3 på natten och det är MYCKET sent för att vara Frida... så söndagen blev det en ordentlig sovmorgon.. eller jag vakna vid 10 men låg i söngen till 12=) skönt att ha sånna dagar ibland och speciellt så som de närmaste 2 v kommer att vara nu jobbar jag som vanligt och lite till måndag - onsdag och torsdag morgon kl 7.32 går tåget till Stockholm för att gå på mässa i 3 dagar! det är skit kul men så jäkla jobbigt och man blir helt slut i huvudet av allt....

nä nu ska jag öppna butiken=) ha en toppendag!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0