Hemma

Nu är vi hemma igen.. eller vi kom ju igår så klart...

Fy fasen vad jag hatar tåg!! haha och mamma höll på att få spader på en av tanterna som satt i samma vagn som oss...

en 50åring typ som sitter och gör som barn du vet så där att man drar in snor så att det kommer ner i halsen och så sväljer! sååååå äckligt och det är bland det värsta mammsen vet hahaha

vi va hemma runt 22 tiden igår och lovisa stackarn va så trött att hon grät när vi gick in från bilen...

äh..känner att jag skriver bara för att skriva just nu... bara svamlar och det blir ju inget sammanhängande...

jag har en massa annat att göra så jag skriver mer imorgon=)

hoppas att ni har en toppen dag och helg. vi har iaf haft det riktigt bra när vi varit iväg!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0