handla

öhhhh sitter och skriver en inköpslista på vad jag ska handla för mat efter jobbet....
Men så TRÅKIGT!!!
Jag vill inte handla, eller jo det kan jag göra men jag vill inte att mina pengar ska försvinna! Jag handlar mer än gärna om någon annan betalar eller om jag får ett presentkort på maxi...
Men jag VILL INTE betala med mitt kort...
Fy så tråkigt... vardagsmat är nog det tråkigaste att köpa... det och bildäck!
Men nu ekar det nästan i kylen så det är verkligen dags nu...
Jonatan tycker vi har massor i kylen.. det är konstigt att han vet det eftersom han knappt öppnar den.... och för den som inte kan eller vill laga mat så kanske det är mycket... några ägg i ett stort paket, cream fraise med 1 msk på botten, några halvruttna potatisar, en förbannat massa burkar, rödbetor, sylt, bostongurka, gurka på burk, senap mm mm mm....
Bara tråkigt i kylen iaf...
Jag blir deppig av en tom kyl...
när kylen är fylld med godsaker är jag nöjd=)
Kul inlägg btw.... ett jäkla tjatande om min kyl och dess innehåll!! najs.. som om någon brr sig om det...
Har betalat alla räkningar idag med och DET om något gör en ju deprimerad.. nästan mer än en tom kyl!!
nä du ska jag sluta förpesta din dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0